Reklama to podstawa biznesu. W jaki sposób przyciągnąć do siebie klientów i sprawić, by chcieli wrócić? Okazuje się, że najlepszym (i przy okazji tanim) sposobem na zapewnienie sobie lojalności klienta jest zaoferowanie mu firmowych gadżetów. Nawet z pozoru niewiele warte drobnostki potrafią znacznie podnieść renomę firmy.
Wystarczy mały gadżet, by zapewnić sobie lojalność klienta. Sposób ten działa dużo lepiej niż nachalne reklamy, które potrafią skutecznie zniechęcić, a jednocześnie jest tani i prosty do zrealizowania. Każdy z naszych klientów powinien otrzymać od nas skromny prezent.
Może to być naklejka z logiem firmy, długopis z nadrukiem lub smycz z nadrukowaną nazwą naszej firmy. Im bardziej wartościowy klient, tym lepszy prezent powinien otrzymać. Dla najlepszych powinniśmy przygotować kubki lub pendrive z firmowym logo. Dzięki temu możemy być pewni, że nikt o nas nie zapomni.