Agencja SEO pomaga w pozycjonowaniu strony internetowej w Google, dostarczając różnych strategii SEO, które pomagają w uzyskaniu wysokich pozycji w rankingu. Pomaga ona również skontrolować, czy Twoja witryna zawiera wszystkie niezbędne tagi i metadane, które Google bierze pod uwagę w procesie analizowania wartości strony. Jeżeli działasz w pojedynkę, pozycjonuj tak, aby Twoja strona miała szansę na sukces, czyli z poradami od ekspertów SEO.
SEO to akronim oznaczający optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Jest to proces optymalizacji strony internetowej lub aplikacji tak, aby zajmowała wyższą pozycję w wyszukiwarkach. Najlepszym sposobem na wyższą pozycję w rankingu jest użycie słów kluczowych w tytule, zoptymalizowanie opisu meta i upewnienie się, że masz unikalną treść.
Poniżej przedstawiamy aż 7 sprawdzonych sposobów zdobywania pozycji dla naszej witryny, pozycjonuj z głową i zastosuj poniższe w swojej strategii marketingowej:
1) Tytuły bogate w słowa kluczowe: tag tytułu jest jedną z najważniejszych części SEO. Może zawierać do 70 znaków i powinien być zoptymalizowany za pomocą słów kluczowych. Pomoże to uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwarkach, takich jak Google i Bing.
2) Unikalna treść: Algorytmy wyszukiwarek cenią unikatową treść bardziej niż treści z recyklingu, ponieważ zapewniają one użytkownikom świeże wyniki. Dlatego upewnij się, że nie kopiujesz i nie wklejasz swoich artykułów z innych stron internetowych https://boo.pl/pozycjonowanie-sklepow/ i zamiast tego tworzysz nowe! Pozycjonuj swoją stronę autorskimi treściami, nie tylko ze względu na standardy Google, ale również dlatego, że uzyskany wówczas sukces, stanie się powodem do niemałej satysfakcji.
3) Zoptymalizowany meta opis: Twój opis meta powinien mieć około 100 znaków i powinien być zoptymalizowany za pomocą słów kluczowych. To również pomoże uzyskać lepszą pozycję w wyszukiwarkach.
4) Unikalne tytuły artykułów: algorytmy wyszukiwarek cenią unikalne tagi tytułów bardziej niż treści z recyklingu, ponieważ stanowią zawsze powiew świeżości w wynikach wyszukiwania. Upewnij się więc, że tytuły Twoich artykułów są wyjątkowe!
5) Słowa kluczowe z długiego ogona: pamiętaj, aby używać słów kluczowych z długiego ogona w tytułach artykułów, treści i opisach meta. Wyszukiwarki również podniosą Twoją pozycję w rankingu, jeśli zobaczą, że wiele z tych słów kluczowych pojawia się w innych artykułach na tej samej stronie lub w obrębie kilku stron.
6) Optymalizacja do urządzeń mobilnych: aby Twoja witryna miała dobrą pozycję w wynikach wyszukiwania Google, musi być przyjazna dla urządzeń mobilnych. Upewnij się również, że Twoje strona sprzyja osobom z dolegliwościami wzroku (zastosuj opcje zmiany kontrastu, kolorystyki, możliwość zmiany wielkości czcionki itd.) Choć sam możesz nie być zwolennikiem urządzeń mobilnych, pozycjonuj tak, jakbyś był ich największym miłośnikiem. Czasy się zmieniają i standardy technologiczne również, dlatego użytkowników mobilnych traktujemy nawet bardziej priorytetowo niż komputerowych.
7) Testowanie innowacji: Ważne jest, aby stale testować nowe pomysły. Dowiedz się, jakie rodzaje treści/postów/postów sprawdzają się najlepiej dla Twoich odbiorców i utwórz więcej tego typu. Twoja strona to Twój świat, pozycjonuj ją sprawdzonymi metodami, ale pamiętaj, że zawsze warto ją urozmaicić. Takie zmiany niekiedy, niezwykle pozytywnie wpływają na konwersję.