Biznes i reklama

Trzy przydatne usługi kurierskie dla branży e-commerce

Trzy przydatne usługi kurierskie dla branży e-commerce
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Ważną częścią prowadzenia sklepu online są usługi kurierskie. Obecnie wiele firm ma w swojej ofercie nowoczesne opcje, które ułatwiają np. nadanie i odbiór paczki. Podczas wyboru kuriera warto zatem zwrócić uwagę na dostępność i cenę takich udogodnień. Sprawdź, z jakich usług kurierskich warto skorzystać, jeśli działasz w branży e-commerce.

Paczkomaty

Paczkomaty bez wątpienia są jednym z najbardziej praktycznych rozwiązań, jakie branża kurierska zaproponowała swoim klientom w ostatnich latach. InPost dla firm i klientów indywidualnych umożliwił nie tylko odbiór przesyłek w takich punktach, ale także pozwala na nadanie w nich paczki. W ten sposób można wysłać zamówienie nawet np. w niedzielę wieczorem, choć oczywiście przesyłka wyruszy w takim przypadku do klienta w dzień roboczy.

Śledzenie przesyłki

Podczas nadawania paczki zdecydowanie warto upewnić się, że wybrany kurier oferuje monitoring przesyłki. Obecnie jest to raczej już standard i na dodatek oferowany zupełnie za darmo. W przypadku wysyłki za pośrednictwem kurierów z platformy online GlobKurier.pl można śledzić wszystkie nadane paczki w panelu klienta. Jest to wygodne rozwiązanie dla firm, które korzystają z usług różnych kurierów.

Nadanie paczki z domu

W branży e–commerce niemałym zainteresowaniem cieszy się również usługa nadania paczki bez wychodzenia z domu. W przypadku skorzystania z takiej opcji kurier pojawi się pod wskazanym adresem w podanym w zamówieniu terminie. Dzięki takiej opcji możliwe jest wysłanie większej liczby paczek na raz i to na dodatek bez konieczności stania w kolejce bądź tracenia czasu na dojazd do paczkomatu.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*