Life & Style

Jak znaleźć pracę w branży ślubnej?

Jak znaleźć pracę w branży ślubnej?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Przygotowania do ślubu to poważne wyzwanie, które spędza sen z powiek przyszłym małżonkom. Przed nadejściem tego wyjątkowego dnia należy przecież przygotować wiele formalności: zarezerwować salę weselną, wybrać menu, poszukać DJ-a, kamerzystę i fotografa, wybrać suknię i garnitur oraz dodatki, zamówić zaproszenia. To tylko początek bardzo długiej listy. Przygotowania są nie tylko czasochłonne, ale również stresujące. Nic w tym zatem dziwnego, że narzeczeni poszukują odpowiedzialnej osoby, która pomoże uporać się im z tymi wszystkimi zadaniami. Dzięki temu mogą tylko cieszyć się wyjątkowością tego dnia, zapominając o gorączkowym przygotowaniach. 

Od czego zacząć?

Najpopularniejszym stanowiskiem w branży ślubnej jest konsultant ślubny, inaczej wedding planner, czyli osoba, która doradza parze młodej w trakcie przygotowań i pośredniczy między nią a podwykonawcami. W związku z tym umawia terminy, negocjuje ceny, a także uczestniczy w spotkaniach, pilnuje zaplanowanego budżetu i rozwiązuje kryzysowe sytuacje. Jak zacząć pracować w taki sposób? Przede wszystkim należy mieć określone predyspozycje. Taki zawód może wykonywać osoba, która jest świetnie zorganizowana, lubi pracować pod presją czasu i w stresie, a także ma świetny kontakt z ludźmi. Potrafi zatem działać empatycznie, ale również stanowczo. Jeśli obserwujesz u siebie takie cechy, a dodatkowo interesuje Cię taka forma pracy, pomyśl o kursie. Z ofertą szkolenia dla przyszłych wedding plannerów będzie można zapoznać się choćby na witrynie https://emtg.pl/wedding-planner/.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*