Biznes i reklama

Jakie informacje najczęściej zawierają gazetki sklepowe?

Jakie informacje najczęściej zawierają gazetki sklepowe?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Wielu z nas robi zakupy w sklepach wielkopowierzchniowych, ponieważ można tam dostać niemal wszystko, a na dodatek w niższej cenie niż choćby w sklepach osiedlowych. Co jakiś czas każdy z supermarketów (nie tylko spożywczych, ale też budowlanych) wystosowuje do swoich klientów ofertę w postaci tzw. gazetki promocyjnej. Jest to bowiem doskonały sposób nie tylko na utrzymanie zainteresowania obecnych, ale też zdobycie przyszłych konsumentów.

Szeroka prezentacja oferty – to się opłaca

Gazetka reklamowa lub promocyjna to najczęściej druk służący celom czysto informacyjnym. Kierowany jest przede wszystkim do klientów konkretnej sieci handlowej i przeznaczony do natychmiastowego rozpowszechnienia. Ma zazwyczaj kilka lub kilkanaście stron (w zależności od ilości asortymentu) i zawiera najbardziej atrakcyjne cenowo promocje na towary oferowane w sklepie. Wiele z nich jest dostępnych w wersjach online na https://gazetkapromocyjna.com.pl/.

Warto podkreślić, że każdy konsument ma bez wyjątku prawo powołać się na informacje zawarte w gazetce podczas robienia zakupów – jeśli np. cena jakiegoś produktu nie odpowiada tej zamieszczonej w druku. A jakie towary mogą być prezentowane w tej formie promocji? Są to najczęściej artykuły spożywcze, ale także wyroby budowlane, przemysłowe, kosmetyki, chemia gospodarcza czy zabawki dla dzieci.

Często druki reklamowe rozpowszechniają też sklepy z artykułami dla zwierząt. Gazetka może doskonale służyć informowaniu klientów o specjalnych akcjach, takich jak wyprzedaż sezonowa, promocja typu 2w1 lub drugi produkt za pół ceny. W Polsce najpopularniejsze druki tego typu to m.in. gazetki Tesco i Biedronki, a także Dino gazetka.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*